BETA

Събития
CG2 Code for Art Конференция 2014 - Сесия за Програмисти




CG2 Code for Art Конференция 2014 - Сесия за Програмисти


Хаос Груп организира за четвърта поредна година конференцията CG2 Code for Art, целяща да събере на едно място хора с интeреси в компютърната графика. Тази година програмата предлага теми, които отразяват най-актуалните иновации в компютърната графика. 

Вижте пълната програма тук.

Събитието е безплатно, но е необходима предварителна регистрация.

Видеа от миналогодишното издание на събитието може да откриете ТУК.

 


КОГА: 25.10.2014

МЯСТО: Интер Експо Център, етаж 2, зала Витоша

ВХОД: СВОБОДЕН

25 октомври - Сесия за програмисти - програма

09:00 - 09:30     Регистрация

09:30 - 09:45     Откриване

09:45 - 10:30     Writing cross-platform C++ applications: Windows, Linux & OS X
Веселин Георгиев, Хаос Груп

10:40 - 11:30     Generating code - Introduction to LLVM
Иван Комитов и Иван Мавров, Хаос Груп

11:40 - 12:30     V-Ray Cloud meets WebGL
Борис Симандов и Михаил Сергеев, Хаос Груп

12:30 - 13:30     Обедна почивка

13:30 - 14:45     Embree - high performance ray tracing kernels
Йордан Маджунков, Хаос Груп

14:45 - 15:30     Think inside the blocks
Благовест Тасков, Хаос Груп

15:45 - 16:30     Оптимизиране на големи С++ приложения
Владимир Койлазов, Хаос Груп

16:40 - 17:30     The integration between Motion Capture technology and Motion Builder
Владислав Дунев, Mocapi Animation и Никола Горанов, Хаос Груп

17:30 - 18:00     Обявяване на резултатите от състезанието и награждаване

18:00 - 20:00     Бири

Владимир Койлазов

Владимир Койлазов

Владо има повече от 15 години опит в разработката на софтуер, като голяма част от тях са посветени на развитието и усъвършенстването на световноизвестния рендер V-Ray. Той е експерт в теорията на рендеринга и запален поддръжник на 3D общността. Често участва във форумни дискусии и помага на потребителите да се справят с предизвикателствата на рендеринга.
Веселин Георгиев

Веселин Георгиев

Завършил бакалавърска степен "Информатика" във ФМИ на СУ. Един от първите програмисти, присъединили се към екипа на Хаос Груп още в средата на 2005 г., Веско има добри познания в C/C++, Алгоритми, 3D графика, OpenGL, PIC микроконтролери, low-level hardware, оптимизации, assembly. Също така провежда курсове по "3D Графика и Трасиране на Лъчи" във ФМИ.
Иван Комитов

Иван Комитов

Компютърен инженер от ТУ-Пловдив. Присъединява се към екипа на Хаос Груп през 2008 г. и работи главно по интегрирането на различни шейдърни езици във V-Ray като GLSL и Open Shading Language. Има силни интереси в областта на компилаторите, виртуалните машини и операционните системи, както и в писането на ефективен C++ код и метапрограмиране.
Иван Мавров

Иван Мавров

Магистър "Изкуствен интелект" във ФМИ на СУ. Физиката и математиката го привличат в екипа на Хаос Груп през 2009 г., когато започва и третата си година като бакалавър "Софтуерно инженерство" във ФМИ. До ден днешен търси баланса между добрите принципи на качествения код и бързите алгоритми и структури от данни. В екипа на Хаос Груп се занимава с поддръжката и внедряването на нови шейдърни езици във V-Ray.
Михаил Сергеев

Михаил Сергеев

Михаил е бакалавър "Информатика"от ФМИ на СУ и има 11 години професионален опит в програмирането. В екипа на Хаос Груп е от 2013 г. и работи по проекта V-Ray Cloud. Добър е в Node.JS, Web Development (JS / HTML5), Java / J2EE, .NET.
Йордан Маджунков

Йордан Маджунков

Йордан е медалист от международнатa олимпиада по физика, дипломиран "Физик" от СУ и магистър "Компютърни симулации" в RWTH, Aachen, Germany. Един от последните програмисти присъединили се в екипа на Хаос Груп в началото на 2014 г. Има силни интереси към ускорителни структури, числени методи, симулации и писане на ефективен код.
Благовест Тасков

Благовест Тасков

Благовест е бакалавър от ФМИ, СУ, специалност "Информатика". Програмира от 7 години, като през последните 3 е част от екипа на Хаос Груп. Работи върху V-Ray RT GPU (CUDA & OpenCL), занимава се с видео карти и работи по реализирането на съвместния проект на Хаос Груп, Nvidia и Kevin Margo "CONSTRUCT".
Владислав Дунев

Владислав Дунев

Прекарва няколко години, адаптирайки вижданията за дизайн на холивудските кинокомпании към българския пазар, като съосновател на Александра Дизайн Тийм. В последствие се прехвърля към видео, кино анимaция и специалните ефекти и спомага за изграждането на българския CGI отдел на американската кинокомпания UFO. В последно време разпределя времето си между проекти за нискополигонални архитектурни модели и motion-capture анимация.
Никола Горанов

Никола Горанов

Възпитаник на ТУЕС и бакалавър „Телекомуникации“ от ТУ-София. Завършил е магистърска степен в СУ, специалност „Компютърна графика“. От края на 2011 г. е част от екипа на Хаос Груп и работи по няколко проекта свързани с V-Ray RT и V-Ray Motionbuilder.