25 октомври - Сесия за програмисти - програма
09:00 - 09:30 Регистрация
09:30 - 09:45 Откриване
09:45 - 10:30 Writing cross-platform C++ applications: Windows, Linux & OS X
Веселин Георгиев, Хаос Груп
10:40 - 11:30 Generating code - Introduction to LLVM
Иван Комитов и Иван Мавров, Хаос Груп
11:40 - 12:30 V-Ray Cloud meets WebGL
Борис Симандов и Михаил Сергеев, Хаос Груп
12:30 - 13:30 Обедна почивка
13:30 - 14:45 Embree - high performance ray tracing kernels
Йордан Маджунков, Хаос Груп
14:45 - 15:30 Think inside the blocks
Благовест Тасков, Хаос Груп
15:45 - 16:30 Оптимизиране на големи С++ приложения
Владимир Койлазов, Хаос Груп
16:40 - 17:30 The integration between Motion Capture technology and Motion Builder
Владислав Дунев, Mocapi Animation и Никола Горанов, Хаос Груп
17:30 - 18:00 Обявяване на резултатите от състезанието и награждаване
18:00 - 20:00 Бири
Владимир Койлазов
Владо има повече от 15 години опит в разработката на софтуер, като голяма част от тях са посветени на развитието и усъвършенстването на световноизвестния рендер V-Ray. Той е експерт в теорията на рендеринга и запален поддръжник на 3D общността. Често участва във форумни дискусии и помага на потребителите да се справят с предизвикателствата на рендеринга.
Веселин Георгиев
Завършил бакалавърска степен "Информатика" във ФМИ на СУ. Един от първите програмисти, присъединили се към екипа на Хаос Груп още в средата на 2005 г., Веско има добри познания в C/C++, Алгоритми, 3D графика, OpenGL, PIC микроконтролери, low-level hardware, оптимизации, assembly. Също така провежда курсове по "3D Графика и Трасиране на Лъчи" във ФМИ.
Иван Комитов
Компютърен инженер от ТУ-Пловдив. Присъединява се към екипа на Хаос Груп през 2008 г. и работи главно по интегрирането на различни шейдърни езици във V-Ray като GLSL и Open Shading Language. Има силни интереси в областта на компилаторите, виртуалните машини и операционните системи, както и в писането на ефективен C++ код и метапрограмиране.
Иван Мавров
Магистър "Изкуствен интелект" във ФМИ на СУ. Физиката и математиката го привличат в екипа на Хаос Груп през 2009 г., когато започва и третата си година като бакалавър "Софтуерно инженерство" във ФМИ. До ден днешен търси баланса между добрите принципи на качествения код и бързите алгоритми и структури от данни. В екипа на Хаос Груп се занимава с поддръжката и внедряването на нови шейдърни езици във V-Ray.
Михаил Сергеев
Михаил е бакалавър "Информатика"от ФМИ на СУ и има 11 години професионален опит в програмирането. В екипа на Хаос Груп е от 2013 г. и работи по проекта V-Ray Cloud. Добър е в Node.JS, Web Development (JS / HTML5), Java / J2EE, .NET.
Йордан Маджунков
Йордан е медалист от международнатa олимпиада по физика, дипломиран "Физик" от СУ и магистър "Компютърни симулации" в RWTH, Aachen, Germany. Един от последните програмисти присъединили се в екипа на Хаос Груп в началото на 2014 г. Има силни интереси към ускорителни структури, числени методи, симулации и писане на ефективен код.
Благовест Тасков
Благовест е бакалавър от ФМИ, СУ, специалност "Информатика". Програмира от 7 години, като през последните 3 е част от екипа на Хаос Груп. Работи върху V-Ray RT GPU (CUDA & OpenCL), занимава се с видео карти и работи по реализирането на съвместния проект на Хаос Груп, Nvidia и Kevin Margo "CONSTRUCT".
Владислав Дунев
Прекарва няколко години, адаптирайки вижданията за дизайн на холивудските кинокомпании към българския пазар, като съосновател на Александра Дизайн Тийм. В последствие се прехвърля към видео, кино анимaция и специалните ефекти и спомага за изграждането на българския CGI отдел на американската кинокомпания UFO. В последно време разпределя времето си между проекти за нискополигонални архитектурни модели и motion-capture анимация.
Никола Горанов
Възпитаник на ТУЕС и бакалавър „Телекомуникации“ от ТУ-София. Завършил е магистърска степен в СУ, специалност „Компютърна графика“. От края на 2011 г. е част от екипа на Хаос Груп и работи по няколко проекта свързани с V-Ray RT и V-Ray Motionbuilder.