CreaShop #2: Marketing in IT
Marketing360.bg се обръща към маркетинг проблемите на IT сектора и организира творчески експеримент CreaShop #2: Marketing in IT на 26-ти ноември (четвъртък) от 09.00 часа.
По време на събитието тридесет представители на маркетинга и рекламата ще участват в намирането на решения за поставените 3 бранд казуса от реални български фирми. Трима ментори с дългогодишен опит ще наставляват процеса по решаване на маркетинг проблемите.
Компаниите, които биха искали да представят казусите си, трябва да извършват дейност в едно от следните направления:
Technology, IT, Software, Applications, Games, Startups.
Само 3 фирми ще могат да презентират, докато 30 маркетолози ще работят по техния казус, който може да бъде свързан с идентичност, нови продукти и услуги, конкуренция и изпъкване пред нея, позициониране, нови пазари или друг реален проблем на фирмата или бранда.
Менторите, които ще напътстват творческия процес, са:
Теди Тонева, Изпълнителен директор, Triple Pro
Цветелина Ненкова, Маркетинг мениджър, Superhosting
Георги Костов, Управляващ директор, Gombashop
Билетите вече са в продажба, а повече информация можете да научите като следите www.marketing360.bg & Facebook страницата: https://www.facebook.com/marketing360.bg/.
Специален партньор на CreaShop #2: Marketing in IT е Crazy Web Studio, които се грижат за дизайна и онлайн визията на събитието.
Още информация за събитието тук.
КОГА: 26.11.2015
МЯСТО: + Това, ул. "Марин Дринов" 30
ВХОД: С билети: https://sabitie.bg/event/kursove-i-obucheniya/CreaShop-2-Marketing-in-IT.39
Програма:
09.00 - 09.30 – регистрация и запознаване с участниците
09.30 – 09.40 – откриване и представяне на първи бранд казус
09.40 – 09.45 – въпроси и коментари от участниците и менторите
09.45 – 11.05 – работа по групи по намиране на решения за първия маркетинг казус
11.05 – 11.30 – 5 групи презентират по 5 мин решенията за първия казус
11.30 – 11.35 – менторите дават обратна връзка кое би работило и кое би доведело до ефективни резултати
11.35 – 11.45 – представяне на втори бранд казус
11.45 – 11.50 – въпроси и коментари от участниците и менторите
11.50 – 13.10 – работа по групи за намиране на решения на втори бранд казус
13.10 – 13. 40 – обяд в + Това
13.40 – 14.05 – 5 групи презентират по 5 мин решенията за втория казус
14.05 – 14.10 – менторите дават обратна връзка
14.10 - 14.20 – представяне на трети бранд казус
14.20 – 14.25 – въпроси за третия казус
14.25 – 15.45 – работа по групи за намиране на решания на третия маркетинг казус
15. 45 – 16. 00 – почивка с кафе и лека закуска
16.00 – 16.25 – презентации по третия казус
16.25 – 16.30 – коментари от менторите
16.30 – 16.45 – обобщаване на резултатите и закриване на CreaShop #2: Marketing in IT