Game Hackathon - Варна
Елате на Game Hackathon във Варна на 15-16 ноември и се запознайте със създателите на GOTHIC и RISEN.Независимо дали сте професионалисти или любители, стига да имате желание да правите компютърни игри, това е точното събитие.Тридесет часа в създаване на game механика, level design, concept art, и engine reviews.
Повече информация на страницата на събитието.
КОГА: 15.11.2014
МЯСТО: гр. Варна, к.к. Чайка Варненски Свободен Университет УСК, Зала 2
ВХОД: СВОБОДЕН
15 ноември
9:00 - 10:00 Регистрация
10:00-12:00 Създаване на отбори и определяне на теми за разработване на игри
12:00 - 13:00 Успешна история със създателите на студио Essence
13:00 - 14:00 Успешна история със създателите на студио EastFall
14:00 - 15:30 Почивка
15:30 - 17:00 Как създадохме Gothic и Risen с KAI ROSENKRANZ и MICHAEL HOGE
17:00 - 00:00 Разработка на игри с участието на KAI ROSENKRANZ и MICHAEL HOGE
16 ноември
00:00 - 08:00 Разработка на игри с участието на KAI ROSENKRANZ и MICHAEL HOGE
08:00 - 09:00 Почивка
09:00 - 13:00 Разработка на игри с участието на KAI ROSENKRANZ и MICHAEL HOGE
13:00 - 14:00 Почивка
14:00 - 16:00 Разработка на игри с участието на KAI ROSENKRANZ и MICHAEL HOGE
16:00 - 18:00 Представяне на игрите и закриване на събитието
Michael Hoge
Майк съосновава немското студио за игри Piranha Bytes и изобретява Gothic поредицата, като vision leader на компанията, и като главен игрови дизайнер. Следвайки неговата силна творческа визия, Piranha Bytes си спечелва репутацията на един от най-успешните и установени RPG разработчици в Европа. Професионалните умения на Майк включват дизайн на игри, механики, творческо ръководство, дизайн на истории и дизайн на светове. Освен, че предоставя „голямата картина”, той също работи над игрови код и скриптира изкуствения интелект в първата инсталация на Gothic. Майк помага за създаването на новата Risen поредица преди да напусне Piranha Bytes за да работи над новия си (необявен) игрови проект.
Kai Rosenkranz
Кай започва да работи в игровата индустрия през 1997, като звуков директор за Piranha Bytes. Той създава музикалния и звуковия дизайн за ролевите игри Gothic 1-3 и Risen 1. През 12-те години с Piranha Bytes, той също ръководи програмирането на инструменти (tools), визуалните ефекти и community management. Кай съосновава Nevigo през 2009 и съблюдава продуктов дизайн и маркетинг, като шеф (CEO) на компанията. Nevigo произвежда инструменти за разработка и middleware за видео игри и съотнасящите се индустрии. Също, Кай често е говорител на събития от индустрията и работи като лектор.