BETA

Събития
Дигитален маркетинг за Хотели и Ресторанти HoReCa Digital4Plovdiv 29.03.2018




Дигитален маркетинг за Хотели и Ресторанти HoReCa Digital4Plovdiv 29.03.2018


Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants – 29 Март гр. Пловдив

Имаме удоволствието да Ви поканим на специализираното за хотели и ресторанти  събитие в сферата на дигиталния маркетинг ,,Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants“. На конференцията  20 лектора в три зали ще  запознаят участниците с най-новите тенденции в дигиталния маркетинг, както и специфичните рекламни стратегии, които могат да се използват за да увеличат броя на гостите си. Сред лекторите са известни професионалисти с дългогодишен опит в сферата на дигиталните технологии.

Може да разгледате цялата програма на събитието на сайта http://horeca.digital4plovdiv.com/.


КОГА: 29.03.2018

МЯСТО: Хотел Санкт Петербург

ВХОД: 140 лв. без ддс

ПРОГРАМА

Програмата ще се провежда паралелно в 3 зали, като Вие можете да посетите интересната за Вас тема

Билети и лектори: http://horeca.digital4plovdiv.com/

 

Зала 1 ,,Пълдин'' – Лекции и презентации

·       08:30 - 09:45

Регистрация /залата за регистрация/

·       10:00 - 10:20

Откриване на конференцията

·       10:20 – 11:00

Тенденции и успешни практики в дигиталните комуникации за ХоРеКа

·       11:10 – 11:50

7 Успешни техники за привличане на клиенти чрез локално SEO и Маркетинг в социалните мрежи (SMM)

·       12:00 – 12:40

Изкуството на продажбите през online дистрибуционни канали

·       12:40 – 13:40

Обедна почивка

·       13:40 – 14:20

Постигайте отлични маркетингови резултати в хотелиерството и ресторантьорството, използвайки психологията на убеждаването. Дигиталната кухня - да пишеш вкусно за ястия

·       14:50 – 15:30

Защо Digital Signage решенията са мощен инструмент за повече продажби в обектите на хотела?

·       15:40 – 16:20

CTR & User Experience – Фундаменти на бъдещото SEO

·       16:30 – 17:10

Как видео маркетингът увеличава продажбите: специално за хотели и ресторанти

·       17:30 - 18:10

Медийната реклама в интернет нейните преимущества

·       18:10 - 18:30

Закриване на конференцията

Зала 2 ,,Дружба'' - Best Practices & Case study

·       10:20 – 11:00

360° видео в туризма или как да създаваме емоционално видео съдържание, с което да разказваме истории

·       11:10 – 11:50

Добри и лоши практики при изработката на сайт за хотели и ресторанти (Workshop)

·       12:00 – 12:40

5 типа таргетирана реклама в Google, която ще напълни хотелските стаи и ресторанта

·       12:40 – 13:40

Обедна почивка

·       13:40 – 14:20

Груповото пазаруване. Публикации на оферти в сайтове за отстъпки.

·       14:50 – 15:30

SEO – оптимизация за търсещи машини – подобрено присъствие на хотела и ресторанта в интернет.

·       15:40 – 16:20

Успешният маркетинг- SMS мобилен маркетинг за хотели и ресторанти

·       16:30 – 17:10

Разлика между Google и Яндекс или как да излезем на рускоезичен пазар.

·       17:30 – 18:10

Успешни практики за хотели и ресторанти в печеленето на рускоезични клиенти.

·       18:10 - 18:30

Закриване на конференцията

Зала 3 ,,Нева'' - Дискусионен клуб

·       10:20 – 11:00

Digital PR - Управление репутацията на хотела и ресторанта в Интернет.

·       11:10 – 11:50

Инфлуенс Маркетинг за хотела и ресторанта. Препоръчаната реклама в социалните мрежи.

·       12:00 – 12:40

Wi-Fi Маркетинг за Хотели и Ресторанти - Продайте повече и върнете гостите обратно

·       12:40 – 13:40

Обедна почивка

·       13:40 – 14:20

Booking.com – ранкинг алгоритъм и възможности за по-добро органично позициониране

·       14:50 – 15:30

Web design, потребителски интерфейс и потребителско преживяване

·       15:40 – 16:20

Създаване на дигитална маркетингова стратегия за хотела и ресторанта

·       16:30 – 17:10

Маркетинг на съдържанието – блог, новини, полезно

·       17:20 – 18:00

Топ приоритети в хотелския дигитален маркетинг -360° видео

·       18:10 - 18:30

Закриване на конференцията