Дигитален маркетинг за Хотели и Ресторанти HoReCa Digital4Plovdiv 29.03.2018
Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants – 29 Март гр. Пловдив
Имаме удоволствието да Ви поканим на специализираното за хотели и ресторанти събитие в сферата на дигиталния маркетинг ,,Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants“. На конференцията 20 лектора в три зали ще запознаят участниците с най-новите тенденции в дигиталния маркетинг, както и специфичните рекламни стратегии, които могат да се използват за да увеличат броя на гостите си. Сред лекторите са известни професионалисти с дългогодишен опит в сферата на дигиталните технологии.
Може да разгледате цялата програма на събитието на сайта http://horeca.digital4plovdiv.com/.
КОГА: 29.03.2018
МЯСТО: Хотел Санкт Петербург
ВХОД: 140 лв. без ддс
ПРОГРАМА
Програмата ще се провежда паралелно в 3 зали, като Вие можете да посетите интересната за Вас тема
Билети и лектори: http://horeca.digital4plovdiv.com/
Зала 1 ,,Пълдин'' – Лекции и презентации
· 08:30 - 09:45
Регистрация /залата за регистрация/
· 10:00 - 10:20
Откриване на конференцията
· 10:20 – 11:00
Тенденции и успешни практики в дигиталните комуникации за ХоРеКа
· 11:10 – 11:50
7 Успешни техники за привличане на клиенти чрез локално SEO и Маркетинг в социалните мрежи (SMM)
· 12:00 – 12:40
Изкуството на продажбите през online дистрибуционни канали
· 12:40 – 13:40
Обедна почивка
· 13:40 – 14:20
Постигайте отлични маркетингови резултати в хотелиерството и ресторантьорството, използвайки психологията на убеждаването. Дигиталната кухня - да пишеш вкусно за ястия
· 14:50 – 15:30
Защо Digital Signage решенията са мощен инструмент за повече продажби в обектите на хотела?
· 15:40 – 16:20
CTR & User Experience – Фундаменти на бъдещото SEO
· 16:30 – 17:10
Как видео маркетингът увеличава продажбите: специално за хотели и ресторанти
· 17:30 - 18:10
Медийната реклама в интернет нейните преимущества
· 18:10 - 18:30
Закриване на конференцията
Зала 2 ,,Дружба'' - Best Practices & Case study
· 10:20 – 11:00
360° видео в туризма или как да създаваме емоционално видео съдържание, с което да разказваме истории
· 11:10 – 11:50
Добри и лоши практики при изработката на сайт за хотели и ресторанти (Workshop)
· 12:00 – 12:40
5 типа таргетирана реклама в Google, която ще напълни хотелските стаи и ресторанта
· 12:40 – 13:40
Обедна почивка
· 13:40 – 14:20
Груповото пазаруване. Публикации на оферти в сайтове за отстъпки.
· 14:50 – 15:30
SEO – оптимизация за търсещи машини – подобрено присъствие на хотела и ресторанта в интернет.
· 15:40 – 16:20
Успешният маркетинг- SMS мобилен маркетинг за хотели и ресторанти
· 16:30 – 17:10
Разлика между Google и Яндекс или как да излезем на рускоезичен пазар.
· 17:30 – 18:10
Успешни практики за хотели и ресторанти в печеленето на рускоезични клиенти.
· 18:10 - 18:30
Закриване на конференцията
Зала 3 ,,Нева'' - Дискусионен клуб
· 10:20 – 11:00
Digital PR - Управление репутацията на хотела и ресторанта в Интернет.
· 11:10 – 11:50
Инфлуенс Маркетинг за хотела и ресторанта. Препоръчаната реклама в социалните мрежи.
· 12:00 – 12:40
Wi-Fi Маркетинг за Хотели и Ресторанти - Продайте повече и върнете гостите обратно
· 12:40 – 13:40
Обедна почивка
· 13:40 – 14:20
Booking.com – ранкинг алгоритъм и възможности за по-добро органично позициониране
· 14:50 – 15:30
Web design, потребителски интерфейс и потребителско преживяване
· 15:40 – 16:20
Създаване на дигитална маркетингова стратегия за хотела и ресторанта
· 16:30 – 17:10
Маркетинг на съдържанието – блог, новини, полезно
· 17:20 – 18:00
Топ приоритети в хотелския дигитален маркетинг -360° видео
· 18:10 - 18:30
Закриване на конференцията