BETA

Събития
Програмиране със Swift 3.0




Програмиране със Swift 3.0


ЗА КОГО Е ПРЕДНАЗНАЧЕН КУРСА

Курсът е предназначен за хора, които искат да се научат да създават приложения за най-използваните мобилни устройства в света – iPhone и iPad, а също така и за такива, които искат да добият практически опит с най-новия език за програмиране, създаден от Apple, Swift 3.0.

След завършване на курса ще имате достатъчно знания, за да създавате сами напълно функционални приложения за iOS устройства и свободно да използвате езика Swift 3.0.

НЕ Е НУЖНО да имате предишен опит със създаване на мобилни приложения. Препоръчително е да имате познания за поне един обектно ориентиран език за програмиране (C#, JavaScript, Java, C++, Python, PHP и други).

ЦЕЛИ И ОСНОВНИ ЗАДАЧИ НА КУРСА

Курсът ще се фокусира върху създаване на приложения за iOS устройства: iPhone, iPad, iPod.

В курса ще научите как да програмирате на Swift, как да използвате вградените възможности на мобилните устройства, как да изграждате потребителски интерфейс, как да комуникирате със сървър.

Ако обмисляте промяна в кариерата, на курса ще научите всичко нужно, за да започнете работа като junior iOS разработчик със Swift.

Курсът ще се фокусира върху практическите аспекти на мобилното програмиране. По време на курса всеки курсист ще реализира 10 мобилни приложения.

След завършване на курса, курсистите ще имат достатъчно познания как да програмират за iOS и да публикуват приложенията си в Apple App Store – най-големия пазар за мобилни апликации.

Повече за курса на:

http://codicamp.org/pages/courses/swift-3.html

 


КОГА: 11.04.2017

МЯСТО: CodiCamp Капана, ул. Алцеко 2

ВХОД: 700

1. Въведение и настройване на среда
2. Запознаване с Xcode и Swift
3. Типове
- Базови типове
- Контейнери: Array, Set, Dictionary
- Optionals
- Tuples
4. Цикли и условни оператори
5. Функции
6. Обектно ориентирано програмиране
7. Generics & Extensions
8. Обработка на грешки
9. Структура на iOS мобилно приложение
10. Контроли и подредба на потребителския интерфейс
11. Работа с екрани
12. Контроли за показване на данни
13. Анимиране на потребителския интерфейс
14. Паралелно изпълняване на задачи
15. Debugging & Testing
16. Приложение: изпращане на съобщения, постване в социалните мрежи
17. Приложение: използване на сензорите за движение, GPS, работа с карта
18. Приложение: работа с камера и изображения
19. Приложение: свързване с отдалечен сървър, обработка на JSON
20. Приложение: работа с данни, запазване на данни в iCloud
21. Приложение: показване на реклами, push notifications
22. Приложение: графични библиотеки за разработка на игри
23. Приложение: покупки в приложение
24. Публикуване на приложение в App Store

Христо Лесев

Христо Лесев

Христо е девелъпър по душа, лектор и предприемач. След 10 годишен професионален път със C++ и C# той се отдава на разработката на мобилни приложения. През последните 5 години работи с Obective-C, Cordova и Adobe AIR, но излизането на Swift го превръща в ревностен негов евангелист.

Съавтор e на книгата "Migrating to Swift from Flash and ActionScript", която е в топ 15 на най-продаваните книги в категорията "Mac OS X Programming" на Amazon

Извън Swift, Христо има маниакално влечение към компютърната графика. Воден от този си нездрав интерес защитава докторска степен по компютърна графика във ФМИ на ПУ.