BETA

Събития
Семинар: 30-те най-важни неща за един онлайн магазин




Семинар: 30-те най-важни неща за един онлайн магазин


Заповядайте на безплатен семинар на тема "30-те най-важни неща за един онлайн магазин", който ще се проведе на 11 септември 2015 г. (петък) от 19:00 часа в зала Code Ground на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор е Димитър Савов. Заявете участието си от тук: https://softuni.bg/trainings/1202/30-most-important-things-for-an-online-store

На семинара ще разгледаме въпроси от критична важност, на които всеки един собственик на магазин, маркетингов екип или уеб дизайнер трябва да отговори, за да се подсигури успеха и растежа на един онлайн магазин. След семинара ще можете да разгледате тези въпроси за вашия онлайн магазин и да знаете какви са възможните решения и задължителните минимуми. Ще имате метод за анализиране на онлайн магазина си и карта за вземане на правилните решения за вашия специфичен магазин и бюджет. Дори най-дълбоките професионални тайни ще бъдат разкрити. Нищо няма да остане спестено.

Ето само някои от темите, които ще засегнем:
• Структуриране на категории, продукти и навигация.
• Структуриране на типови страници: Начало, Категории, Продуктова, Количка, сравнение, плащане и др.
• Оптимизация за стърсачки (SEO)
• Оптимизация за конверсии (CRO)
• Дизайн и ползваемост (UX)
• Мобилни версии и респонзивен дизайн
• Фактори на доверието
• Тракинг инфраструктури
• Маркетинг и Маркетингови канали
• Интернационализация
• Автоматизация на процесите, продажбите и маркетинга
• Избор на правилната платформа
• Плащания, Доставки, Езици, Валути
• Оферти, промоции, отстъпки, ваучери
• Тагове и етикети.
• Скалиране до големи размери

Всяка една от тези теми ще се разглежда с една единствена цел - Продажби.


КОГА: 11.09.2015

МЯСТО: СофтУни, ул. Тинтява 15-17, ет. 1

ВХОД: СВОБОДЕН

Димитър Савов

Димитър Савов

Димитър Савов работи в сферата на уеб дизайна и онлайн маркетинга от 12 години. В момента управлява рекламен бюджет от над 1 000 000 лева на месец и дигиталния маркетинг на онлайн магазини в над 20 държави от 6 континента. Участвал е в близо 200 онлайн бизнес проекта. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters.