BETA

Събития
 Семинар на тема Marketing Automation




Семинар на тема Marketing Automation


Заповядайте на безплатен семинар на тема "Marketing Automation", който ще се проведе на 14 април 2015 г. (вторник) от 19:00 часа в зала "Inspiration" на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 2). Лектор е Иван Димитров, който се занимава с дигитален маркетинг. Заявете участието си от тук: https://softuni.bg/trainings/1111/Marketing-Automation

Маркетинг автоматизацията включва платформи и технологии повишаващи ефективността на дигиталния маркетинг и автоматизиращи повтарящи се задачи. Част е от marketing operations - цялостното поле повишаващо ефективността и организационната гъвкавост. Накратко - това е смесването на right brain маркетинговото мислене с left brain технически, организационни и аналитични подходи.
Ще разгледаме маркетинг автоматизацията там където вече я има в живота ни - и като потребители, и като маркетьори. След това с примери ще разширим погледа, докато можем да начертаем една цялостна работеща структура, в която се развиват автоматизирани дейности. Тъй като автоматизацията сериозно разчита на обратния фийдбек от данни, ще хвърлим поглед и над работата с данни и marketing intelligence.

Ключови думи: dynamic advertising, drip marketing, optimized headlines, cost-modelling, progressive profiling, lead scoring


КОГА: 14.04.2015

МЯСТО: ул. Тинтява 15-17, ет. 2

ВХОД: СВОБОДЕН

Иван Димитров

Иван Димитров

Иван Димитров се занимава с дигитален маркетинг и медии от 7 години. Работил е за performance marketing гиганта Studio Moderna, развивайки цялостната им дигитална стратегия за България, както и успешни кампании в други държави. Resident е в betahaus Sofia, където води skillsharing лекции за съдържание, multichannel marketing, агрегация и curation. Консултирал е многобройни стартъпи в областта на цялостна стратегия, аналитични структури и маркетинг със съдържание. В момента управлява Global Web, онлайн медийна група, включваща gospodari.com.