Chaos Group стартира стажантска програма за програмисти 2015
За трета година Chaos Group, компанията разработчик на световно известния рендеринг софтуер V-Ray, обявява своята стажантска програма за студенти в областта на програмирането. Отново търсим най-добрите таланти в сферата, които да приемат предизвикателствата на компютърната графика и да развият уменията си в екип от опитни разработчици!
- 3-месечен платен стаж
- 5 ментора
- 4-часов работен ден
Тази година имаме 5 отворени стажантски позиции:
- 3 позиции във V-Ray Core Development Team
- 2 позиции във V-Ray Cloud Development Team
Ако искаш да станеш част от V-Ray Core Development Team, е необходимо да имаш интереси в областта на компютърната графика, добри C++ познания и добри познания по математика.
За стажантската позиция във V-Ray Cloud Development Team са необходими добри познания по C++, Node.JS и JavaScript; високо ниво на познаване на алгоритми и структури от данни и високо ниво на английски език.
3-месечната стажантска програма е с опция за удължаване до 6 месеца по преценка на менторите. Най-добре представилият се стажант може да получи възможност за постоянна работа в Chaos Group.
Изпрати CV и мотивационно писмо на thejobs@chaosgroup.com до 9-ти март 2015 г.
Още информация за стажантската програма на Хаос Груп
КОГА: 09.03.2015
МЯСТО:
Михаил Станчев
Завършил е бакалавър "Информатика" във ФМИ на СУ и има над 9 години опит в разработката на приложен софтуер в различни среди и езици. От 2012 г. е част от екипа на Chaos Group и работи върху V-Ray Application SDK / V-Ray Cloud.
Андрей Изранцев
Преди да се присъедини към екипа на Chaos Group, Андрей разработва личния си open source проект за интеграция на V-Ray с Blender, както и няколко плъгина за Maya - VRayScatter и VRayPattern. Присъединява се към компанията в началото на 2013 г. и продължава да работи по V-Ray for Blender и други проекти.
Асен Атанасов
Асен е бакалавър "Софтуерно инженерство" и магистър по "Изчислителна математика и математическо моделиране" от ФМИ на СУ. Интересува се от числен анализ, математически модели и алгоритми, в частност в компютърната графика. От 2008 г. е част от Chaos Group и работи по различни проекти, като системата V-Ray Proxy за ефективно визуализиране на повърхнини, коса и частици, V-Ray Lens Effects, V-Ray Spherical Harmonics Baking Engine и други.
Мартин Кръстев
Мартин Кръстев е бакалавър на изкуствата по Информатика от АУБ, с над 15 години професионален опит обхващащ игрови платформи (game engines), графични драйвери за вградени системи (embedded systems), инженерен софтуер за обработка на телеметрични данни за WRC и F1, и софтуерни 3D растеризатори. В екипа на Chaos Group е от 2013 г. и се занимава с прехвърлянето на V-Ray за нови процесорни архитектури.