BETA

Обучения




Digital Marketing Fundamentals за трети път в Пловдив


Създадохме тази академия с главната цел да ви помага. Да ви предостави необходимата частица за достигането до успеха и създаване или развитие на вашия бизнес в интернет пространството.

Независимо от това дали одобряваме или не дигиталната ера, в която живеем, неоспорим факт е, че все повече бизнеси обръщат поглед именно в тази посока. Съвсем логично следствие е и необходимостта от все повече онлайн маркетинг специалисти, които да помагат в дигиталното развитие на фирмите. Някои компании предпочитат сами да се погрижат за своя дигитален просперитет, но времето, което е необходимо да се отдели, за да бъдат натрупани дори общи познания, често е непосилно много за нашето забързано ежедневие. Точно така се роди и идеята за Digital Marketing Funndamentals.

Digital Marketing Funndamentals ви предоставя възможността да получите стабилни знания, важен опит и фундаментални умения. Програмата е изцяло насочена към практиката и динамичната променяща се среда на дигиталната сфера. Тя включва новите тенденции и посоки, по които поема пътят на дигиталното развитие. След семинара, участниците ще усвоят важни умения, помагащи за успешното им развитие в онлайн средата. И най-хубавото е, че за всичко това няма да има нужда да пътувате до столицата или да отделяте огромна част от времето си.

За кого е?

  • За всеки, който иска да задълбочи знанията си в сферата на онлайн маркетинга
  • За всеки, който иска да се развива (или развива свой собствен бизнес) в онлайн пространството
  • За тепърва прохождащи специалисти в дигиталната сфера и онлайн търговията.

Поради естеството на сферата и практическата насоченост на курса, той е подходящ за всеки един амбициозен човек. В дигитализирания свят, в който живеем, е почти невъзможно да избегнем онлайн пространството, рекламата и всички други нюанси на дигиталния маркетинг, с каквото и да се занимаваме. Развиването на бизнес – дори само физически, вече задължително се нуждае и от онлайн присъствие. Работата в каквато и да е фирма вече задължително включва познания от дигиталната сфера. Затова и програмата минава през всички основни аспекти на дигиталния маркетинг, за да може да бъде полезна за всеки – от начинаещи до специалисти.

Какви умения ще придобиете?

  • Идеи за създаване на качествено съдържание в интернет;
  • Оптимизация на уебсайт и най-добрите практики в сферата на SEO;
  • Създаване на успешни маркетинг (и ремаркетинг) кампании във Facebook;
  • Създаване на цялостна маркетингова стратегия онлайн и изпълнението ѝ, включващо план, анализ, оптимизация, реклама, създаване и резултати;
  • Анализ на конкуренцията и потребителите и правилно таргетиране;
  • Предоставяне на най-подходяща визуална и дигитална идентичност;
  • Ще разберете силата на социалните мрежи и ще знаете как правилно да се възползвате от тях.

Поради големия интерес към предните ни обучения, желанието ни за провеждането на трети подобен курс нарасна още повече. Благодарим за доверието в нашия екип и за запитванията относно нашите семинари.

Щастливи сме да ви споделим, че третото издание на обучението Digital Marketing Fundamentals ще се проведе на 19 и 20 май 2018 г. в града под тепетата.


КОГА: 19.05.2018

МЯСТО: ул. “Васил Левски” 109, гр. Пловдив

Ден 1 (19 май): Social Media Marketing и Facebook реклама

  • Социални мрежи и тяхното въздействие
  • Психолохия на Facebook потребителите
  • Facebook маркетинг
  • Facebook реклама
  • Facebook ремаркетинг
  • Instagram маркетинг

Ден 2 (20 май): SEO

  • On-page SEO
  • Off-page SEO
  • Маркетинг чрез съдържание
  • Бранд мениджмънт
  • Поведенчески фактори
  • Мениджмънт на онлайн репутацията
Петър Дяксов

Петър Дяксов

Петър Дяксов се занимава с онлайн търговия и дигитален маркетинг от 2009 година. Като собственик на няколко успешни онлайн магазина и мениджър на агенция за дигитален маркетинг, той познава в детайли цветния свят на онлайн маркетинга. Работил е по проекти от цяла Европа, САЩ и Канада. Занимава се и се интересува от SEO, Facebook маркетинг, маркетинг в социалните мрежи, email маркетинг и маркетинг чрез съдържание. Той е основател и собственик на Tendrik.