Курс: 2D/3D графика с OpenGL/GLSL
Ако сте си задавали въпроса, какви технологии и алгоритми стоят зад компютърните игри и виртуалните светове, интерактивната графика е една от основните теми, с които трябва да се запознаете, за да получите желаните отговори.
Курсът ще ви представи основите на интерактивната компютърна графика. Ще ви въведем в това как функционира графичният хардуер (GPU) и как се пише графичен софтуер, по-конкретно през OpenGL API-то. Ще имате шанс да се запознаете и с програмируемите части на съвременните GPU-та, използвайки OpenGL Shading Language (GLSL). В рамките на курса ще бъдат разгледани също така основните математически концепции, които се използват за дефиниране и трансформиране на 3D модели; за дефиниране на свойства на материали и визуални/светлинни ефекти; и за моделиране на камери и синтез/растеризиране на изображения.
Завършилите курса ще могат да правят собствени интерактивни демота и апликации, ползвайки OpenGL и ще разполагат със стабилна основа за в бъдеще да продължават да се развиват в сферата на компютърната графика.
За повече информация и записване посетете страницата на курса: http://mgacademy.bg/services/2d3d-graphics-openglglsl/
КОГА: 12.09.2017
МЯСТО: ул. Екзарх Йосиф №86
- Introduction to Computer Graphics and Image Formation
- Getting Started with Writing OpenGL Applications
- The Graphics Pipeline (Polygon Projection Model) in Practice
- The Programmable Graphics Pipeline – Intro to GLSL
- Math for 2D and 3D Graphics
- Texturing
- Vertex Processing
- Primitive Assembly
- Fragment Processing
- Advanced Rendering Techniques