BETA

Обучения
Курс: 2D/3D графика с OpenGL/GLSL




Курс: 2D/3D графика с OpenGL/GLSL


Ако сте си задавали въпроса, какви технологии и алгоритми стоят зад компютърните игри и виртуалните светове, интерактивната графика е една от основните теми, с които трябва да се запознаете, за да получите желаните отговори.

Курсът ще ви представи основите на интерактивната компютърна графика. Ще ви въведем в това как функционира графичният хардуер (GPU) и как се пише графичен софтуер, по-конкретно през OpenGL API-то. Ще имате шанс да се запознаете и с програмируемите части на съвременните GPU-та, използвайки OpenGL Shading Language (GLSL). В рамките на курса ще бъдат разгледани също така основните математически концепции, които се използват за дефиниране и трансформиране на 3D модели; за дефиниране на свойства на материали и визуални/светлинни ефекти; и за моделиране на камери и синтез/растеризиране на изображения.

Завършилите курса ще могат да правят собствени интерактивни демота и апликации, ползвайки OpenGL и ще разполагат със стабилна основа за в бъдеще да продължават да се развиват в сферата на компютърната графика.

За повече информация и записване посетете страницата на курса: http://mgacademy.bg/services/2d3d-graphics-openglglsl/


КОГА: 12.09.2017

МЯСТО: ул. Екзарх Йосиф №86

  1. Introduction to Computer Graphics and Image Formation
  2. Getting Started with Writing OpenGL Applications
  3. The Graphics Pipeline (Polygon Projection Model) in Practice
  4. The Programmable Graphics Pipeline – Intro to GLSL
  5. Math for 2D and 3D Graphics
  6. Texturing
  7. Vertex Processing
  8. Primitive Assembly
  9. Fragment Processing
  10. Advanced Rendering Techniques
Георги Чунев

Георги Чунев

Георги Чунев има магистратура и е аспирант по компютърни науки в Indiana University – Bloomington (IUB), САЩ. Бил е асистент преподавател в IUB, включително и за класовете по компютърна графика (B481/B581). Работил е по проекти по изчислителна фотография и пленоптика към Adobe Systems. В момента е старши програмист на компютърна графика в Gameloft и е част от game engine тима на софийското студио на Gameloft. Работил е по заглавия като: N.O.V.A 3, Brothers in Arms 2, Fantasy Town, GT Racing 2: The Real Car Experience и Blitz Brigade: Rival Tactics.