Курс по Дигитален маркетинг и SEO. 9 Специалиста, 2 пълни дни
Курс по Дигитален маркетинг и SEO - "Digital4Plovdiv"
Дати на събитието: 23 и 24 Ноември
Включи се в 2-дневния маркетингов маратон: 2 пълни дни. 9 Специалиста.
9 специалиста ще споделят опита си в SEO, Онлайн маркетинг, AdWords, социални мрежи, копирайтинг
- Огнян Младенов (SEOM)
- Любомир Атанасов (Digital agency SEOMAX)
- Димитър Димитров (Inbound.bg)
- Борислав Арапчев (Idea Studio)
- Григор Павлов (Seo Web Design)
- Николай Минков (SerpAct.bg)
- Гергана Димова (IMG Academy)
- Николай Чочев (SEOMAX)
Гордост е за нас да съберем за първи път в Пловдив, и да изградим наистина значим курс в сферата на Дигиталния маркетинг и SEO оптимизацията.
Запишете се за участие тук: http://www.img-academy.com/obuchenia/digital-marketing-seo/
ЗА КОНТАКТ С НАС: 032 58 28 13 / 0988 933 123 / https://www.fb.com/it.academy.plovdiv/
КАКВА Е ЦЕЛТА НА ТОЗИ КУРС:
- Увеличение на приходите; достигане до други пазари;
- Увеличение на познаваемостта на бранда; оптимизация на разходите за реклама; да се разбере как се изразходва рекламния бюджет.
- Да сте в крак с тенденциите на Google и други рекламни платформи; да чуете препоръките на експертите;
- Да чуете за най-добри практики в сферата на онлайн рекламата и SEO.
ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩ ТОЗИ КУРС:
- За PR специалисти , маркетолози, за уеб разработчици, за собственици на уеб сайтове.
- За начинаещи и напреднали специалисти в интернет маркетинга.
- За компании, които искат да разработват свои собствени SEO и SEM (Маркетинг за търсачки) дейности.
- За собственици на малък и среден бизнес, които искат да придобият умения, за да контролират ефективността на кампаниите си.
Запишете се за участие тук: http://www.img-academy.com/obuchenia/digital-marketing-seo/
КОГА: 23.11.2016
МЯСТО: IMG ИТ Academy - Пловдив
Формулата за този курс:
45% Онлайн маркетинг / 55 % SEO + 100 % практика
-
Ден 1 / 23.11.2016г./
Тема 1: Въведение в дигиталния маркетинг и SEO, Brand & Trust сигнали за търсачките
- Какво е "дигитален маркетинг" и как ще ни помогне?
- Как работят търсещите машини и защо SEO оптимизацията е важна
- Как да изградим успешно сайт
- Вътрешна, външна seo оптимизация и link building
- Защо е важно да изграждаме Brand & Trust сигнали за търсачките
Лектор: Любомир Атанасов /Digital agency SEOMAX/
Тема 2: Как да изградим печеливш онлайн магазин?
- Правилната изработка (UX usability)
- Развиване на функционалности и поддръжка
- Оптимизация и уникалност
- Анализ на резултатите
- Промотиране, зарибявки и още нещо ...
Лектор: Николай Чочев /Digital agency SEOMAX/
Тема 3: Как да привлечем повече клиенти онлайн (Фуния на продажбите в дигиталния маркетинг)
- Най-голямата (и най-скъпата) грешка в дигиталния маркетинг
- Как да избегнем грешката?
- Особеностите на онлайн продажбите
- Какво трябва да правим, за да рекламираме и продаваме успешно онлайн?
- Какви са стъпките от запознаване на клиента до покупка?
- Какво правим на всяка стъпка?
- Как това се връзва с SEO?
Лектор: Гергана Димова /IMG IТ Aкадемия/ Тема 4: Маркетинг в социалните мрежи 101
- Маркетинг в социалните мрежи 101
- Кои са най-големите социални мрежи? Как социалните мрежи промениха комуникациите?
- Реклама във Facebook (От къде да започнем? Определяне на маркетинговите цели, Awareness, Consideration, Conversion, Аудитории във Facebook, Планиране на бюджет …)
- #Маркетинг (Видео маркетинг във ФБ, Facebook pixels …)
Тема 5: Off page оптимизация / Link building
- Какво е линк и защо е важен за SEO?
- Преди линка
- Естествени линкове
- Създадени от нас линкове - начини, добри практики, грешки
- Линк без линк - споменавания
- Социални линкове
- Мониторинг на линкове, инструменти
- Лоши линкове - решения
Лектор: Борислав Арапчев /Idea Studio Ltd./ Ден 2 / 24.11.2016г./
Тема 6: On Page оптимизация
- Page Speed
- TTFB
- Schema
- AMP
- SSL
- URL structure
- UX - Usability (на кратко)
- Mobile Testing
Лектор: Никола Минков /SerpAct/
Тема 7: Local SEO за начинаещи. Как да направим локална оптимизация на нашия сайт.
- Въведение в Local SEO
- Създаване и оптимизация на нашата Goolge My Business Page.
- Правилно използване на Schema Markup или JSON за локални търсения.
- NAP (Name, address, phone) и тяхното значение в Local SEO
- Правилно изграждане на цитати (citations) към уеб сайт
- Ранкинг фактори при Local SEO
- Отзиви на клиенти на нашата Goolge My Business Page и тяхното значение за Local SEO.
- Въпроси и отговори
Лектор: Григор Павлов /Сео Уеб Дизайн/
Тема 8: На Тъмно /Тайната тема/
- Ще се говори на тема, която не е споделяна в България
- Ще бъде SEO лично
- Ще бъде SEO искрено
- Ще бъде само за Вас!
Лектор: Огнян Младенов /SEOM/ Тема 9: Реклами в AdWords
- Какво е Google AdWords и защо всеки онлайн бизнес има нужда да го ползва?
- Различни типове рекламни кампании в AdWords - кое, как, за какво, кога и колко?
- Успешни и неуспешни примери, трикове и съвети за AdWords
- Казус - участниците да подадат казуси 1 седмица преди събитието и на случаен принцип ще изберем един, на който ще покажем план за действие, с проучване и бюджети.
Лектор: Димитър Димитров /Inbound.bg/
КАКВА Е ЦЕЛТА НА ТОЗИ КУРС:
- Увеличение на приходите; достигане до други пазари;
- Увеличение на познаваемостта на бранда; оптимизация на разходите за реклама; да се разбере как се изразходва рекламния бюджет.
- Да сте в крак с тенденциите на Google и други рекламни платформи; да чуете препоръките на експертите;
- Да чуете за най-добри практики в сферата на онлайн рекламата и SEO.